3 marca 2008

Dziewiczy wpis czyli pare słów na temat.

Bywało razów kilka iż wypisywałem różne przemyślenia, filozofie na tematy okołosensowo-egzystencjalne z lenistwa czy też z przyzwyczajenia nie pisząc polskich znaków co w całości mowiąc gwarą internetową nazywa się BLOGIEM mając złudną nadzieję że cząstka przesłania zawartego w treści przyczyni się do wzrostu zainteresowania moimi twórczymi refleksjami będąc początkiem rekackcji inteligętnej formy odzewu czytających. No to tyle wstępu, tylko nie mam zielonego pojęcia gdzie wstawia się te jeb***e przecinki;)

Pisanie bloga jest równie rajcujące i ekscytujące jak masturbowanie się przy zdjęciu Kaji Pashalskiej czy też koleżanki ze szkolnej ławki z nadzieją ze do pokoju nie wejdzie mama wołająca na obiad:)

Mój dawny znajomy niestety był ofiarą podobnych sytuacji:
- Bartek, co masz na koszulce?
- To tylko gile z nosa :)...


Podobnych sytuacji aż wkoncu znalazł sobie kobietę i już nie musi spędzaćintymnych chwil w ekstremalncyh warunkach:)

Wracając do tematu - to fajna sprawa, możemy pojechać sąsiadowi że ma brzydką żone i równie mądrego psa i cieszyć się że inni też tak mają i nie są sasiadami tych którzy to pisza i w chuj różnych szregów liter które tworzą zdania - część naszego skromnego życiorysu:) Z okazji mojego pierwszego wpisu życzę sobie kolejnego wpisu a także posiądnięcia tajemnej wiedzy ortograficznej która da mi możliwość wstawiania przecinków tam gdzie powinny sie one znajdować:)


4 komentarze:

Gocha pisze...

mój barciszek ma zrytą głowę;) czekam na więcej fascynujacych opowieści z Twojego interesującego zycia obfitującego we wciągające historie, z którymi każdy może się utożsamiać. Twoja twórczość zapewni genialne dziedzictwo dla potomnych:p a przecinkami się nie martw, jak chcesz załatwię Ci korepetycje!
krótko mówiąc tym wstępem dałeś wyraz swego geniuszu!
będę Twoją najwierniejszą fanką;)

Gocha pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Życzę zatem owocnej nauki ortografii i większego zapału do blogowania niż ostatnio :)))

Anonimowy pisze...

debilny blog Ble żygać mi sie chce