22 czerwca 2008

Ogłoszenie duszpasterskie


Konkurs mFestiwal wkońcu roztrzygnięty. Niestety nie zdobyłm pierwszego,drugiego,trzeciego miejsca z kilku powodów
(nie mam konta na forum Word of Warcraft :) i przestałem się angażować w konkurs w momencie wyjścia na jaw paru przekrętów dzieci Neostrady) ale i tak mama ma powód do dumy gdyż moje arcydzieło a raczej dwa zostały wyróżnione! Nagrodą jest Pendrive 2GB z zajefanym logiem mBanku (ja dostane dwie sztuki heheheh :) dzięki któremu szacun i rispekt wzrośnie na dzielnicy, a nastolatki na jego widok będą piszczeć jak czajniki nieelektryczne:) To tyle jeżeli chodzi o moje sukcesy w mojej graficznej karierze która rozwija się dynammicznie jak Krzynówek do piłki:)
Pozdro 600 i moją panią od muzyki z podstawówki :)

p.s nowy dezajn bloga w toku więc wygląda to narazie jak Pamela bez make-upa :)

Brak komentarzy: